diumenge, 11 de setembre del 2011

EL PÚBLIC OPINA...


Manuel Plana
He trobat aquesta adreça electrònica al vostre web.
Les referències que tinc de vostè és que vaig poder assistir a l'acte que vau presentar el passat dissabte a la sala Casal de Navarcles. També tinc una publicació vostre sobre aquarel·la urbana.

Primer us voldria felicitar pel contingut de la interpretació del massís montserratí i també pel treball d'anàlisi sobre la pintura montserratina. Dintre del to cordial que vau utilitzar es notava un alt nivell de coneixement i experiència amb el tema. Us he de confessar que per a mi, van ser, gairebé dues hores, d'atenció intensa.
Vaig escoltar que fèieu classes d'aquarel·la. En el web he vist que doneu classe a l'escola de Belles Arts.
Us vull demanar si feu classe en algun lloc amb possibilitat d'assistir-hi més obertament que en una escola universitària.

He anat fent aquarel·la de manera autodidacte i m'agradaria poder tenir millor opinió i criteri de com treballar amb el paper, l'aigua i el pigment.
Gràcies
Joaquim Garcia Comas